תספורת גבר קלאסית

תספורת גבר ברמת גן

גבר!

בוא לעשות תספורת שתרים אותך!

תספורת גבר קלאסית היא השירות הפופולרי ביותר אצלנו באוקיי ברבר שופ, מספרת גברים וותיקה באיזור הבורסה ברמת גן – וכנראה שזה בגלל שרוב הגברים אוהבים את השיער שלהם קצר מאוד. שיער קצר מחמיא כמעט לכל מבני הפנים בקרב גברים. למרות שאורך השיער הוא קצר, בעזרת עיצוב נכון ובזכות המומחיות של עודד קצב, בעל המספרה ומעצב שיער מזה שנים רבות, ניתן "לשחק" עם התספורת ולהתאים לכל גבר את מסגרת השיער שהכי תחמיא לו. תספורת גבר קלאסית תעלה לך 100 שקלים, לא כולל עיצוב זקן.

מהי תספורת גבר קלאסית והאם היא מתאימה לכולם?

כשאתה מגיע כדי להסתפר, המטרה יכולה להיות אחת משתיים: או שתבחר לשנות את התספורת שלך לחלוטין, למשל לקצר שיער ארוך כדי לקבל מראה קצר ומעוצב, או שתעדיף לשמר את התספורת הקיימת ופשוט לרענן את מראה השיער. כאשר מדובר בתספורת לגבר מהסוג הקלאסי, משמע שיער קצר מכל הצדדים – למעט, במקרים מסויימים, החלק הקדמי של הראש – ישנה חשיבות עליונה לניסיון של הספר שלך וליכולת שלו לעשות שינויים ולעצב שיער באורך מינימלי יחסית.

תספורת לגבר שהיא קצרצרה, יכולה להחמיא ולהתאים לכל הגברים בעצם, אך כן מומלץ להתייחס לתווי הפנים אצל כל גבר, כדי שהחלקים השונים של התספורת – החל מהעורף, דרך צידי הראש ועד לחלק הקדמי, יעניקו פרופורציה נכונה לפנים. כך, למשל, ניתן לטשטש מצח גבוה מאוד, להדגיש עצמות לחיים נאות, לאזן בין צד ימין לצד שמאל של הפנים במקרה שהם אינם סימטריים ועוד.

אוקיי ברבר שופ - מתאימים לך את התספורת למבנה הפנים

לא פשוט למצוא ספר לגברים ברמת גן שבאמת מבין בשיער ובעיקר – מבין את הלקוחות שלו, כל אחד והשוני והמאפיינים הפיזיים הייחודיים לו. עודד קצב מאוקיי ברבר שופ יודע כיצד לעשות את המיטב מכל סוג של שיער ו"לייצר" ממנו תספורת שתעניק לגבר הנושא אותה את המראה המחמיא ביותר שיש.

גם גברים שמתמודדים עם התקרחות, דלילות באזורים מסויימים בקרקפת או "אתגרי שיער" אחרים, מקבלים את המענה הנכון עבורם ועודד מתאים ומעצב עבורם תספורת נכונה, שמשדרגת את המראה החיצוני שלהם.

סידור וטיפוח הזקן

100 ש"ח

מספרה ברמת גן שמעניקה שירות מקצועי ואדיב

אנחנו מזמינים אותך  אלינו לאוקיי ברבר שופ, מספרת גברים וותיקה ומקצועית, ליהנות משירות אדיב שלא הכרת ומהניסיון רב השנים של עודד קצב, מעצב שיער מוביל לגברים.