שעווה לאוזניים + אף

שעווה לאוזניים ברמת גן

שומע?

חלק גדול מהגברים מתמודדים עם צמיחה של שיער פנים, באזורים שצמיחה שכזאת נחשבת לבלתי אסתטית, כמו בחלק הפנימי של האזניים ובתוך נחירי האף. הסרת שיער באמצעות שעווה בחלקים אלו, מחלישה את שורש השיערה עצמה ומאטה, עם הזמן, את התחדשות הצמיחה – לכן שיטה זו נחשבת לאפקטיבית ביותר. אנחנו מציעים שירות של מספרת גברים חדשנית: הסרת שיער באף ובאזניים באמצעות שעווה ייחודית המטפחת את העור, במחיר של 60 שקלים לשני האזורים, או 30 שקלים לכל אזור בנפרד.

הסרת שיער באוזניים ובאף באמצעות שעווה, מתאימה לכל גבר המתמודד עם צמיחה מיותרת של שיער בחלקי הפנים הללו, בין אם מדובר בצמיחת שיער שליוותה אותו רוב חייו ובין אם זו צמיחה חדשה יחסית, שהחלה רק בגיל מבוגר. אנחנו נשמח לסייע לך להשיב את המראה החלק והאסתטי של פניך, באמצעות טיפול שיעילותו נשמרת למספר שבועות.

ישנם גברים רבים שחוששים מהסרת שיער באמצעות שעווה, בשל הכאב המתלווה לפעולה. אצלנו באוקיי ברבר שופ תוכל ליהנות מכל היתרונות של השעווה, בעזרתה ניתן להסיר את השיער המיותר ממש מן השורש, אך במינימום של כאב וברוב המקרים אפילו ללא כאב בכלל.

הניסיון עושה את ההבדל – אנחנו מספרת גברים ברמת גן שמתמחה, בין היתר, גם בהסרת שיער באיזורים שונים בפנים, כאשר הפעולה נעשית במומחיות רבה, במהירות וביעילות על מנת שלא תחוש בכאב.

מלבד שירותי הסרת שיער עם שעווה ייעודית לאיזור האזניים והאף, נשמח להציע לך טיפולי פנים נוספים וביניהם ניקוי עמוק של עור הפנים באמצעות מסכה שחורה. המסיכה מוציאה את הנקודות השמנוניות שמצטברות על עור הפנים, מה שנקרא "שחורים" – ובכך מותירה את העור נקי ורענן.

בנוסף, כמובן שנשמח לשדרג את מראה השיער שלך: עודד קצב הוא ספר לגברים שנחשב למוביל בתחומו, מומחה להתאמת תספורת לגבר ולעיצוב שיער לכל מבנה פנים. אצלנו תוכל לקבל מעטפת שלמה של שירותים שיעניקו לך את המראה הטוב ביותר שיש.

שעווה לאוזניים + אף

60 ש"ח

כל אזור 30 ש"ח

אוקיי ברבר שופ - לגברים שרוצים להיראות נהדר

מחפש שירותי מספרה באזור תל אביב ורמת גן?
אנחנו מציעים לך מגוון רחב של שירותים שיעזרו לך להיראות במיטבך, כדי שבכל פעם שתגיע תרגיש הכי טוב שאפשר וכמובן – תיראה נפלא.