צבע לשיער/שטיפה

צבע לשיער ברמת גן

צבעת? שטפת?

לצבוע תשיער זה כבר לא מילה גסה!

בעידן של היום שהסטייל המשוגע בחוץ משתלט על כולם עם השילוב המגניב של נעליים לביגוד ותספורת עם חיתוכים ודירוגים מגניבים, סידורי זקן מופרעים! מה שחסר להשלמת הלוק זה לצבוע את השיער לצבע מגניב שניתן לשלב עם הסטייל האישי שלך.
בצביעת השיער חשוב מאוד שספר מקצועי ומוסמך יצבע את השיער שלך ! 
ישנם מלא סוגים של צבע לשיער אצלנו במספרת גברים ברמת גן משתמשים בצבעים איכותיים שלא יגרמו לך לנזק בלתי הפיך לשיער וכל זה בעלות של 110 ש"ח.

פעם היה יותר מקובל לצבוע את השיער שמזדקנים אז רוצים להסתיר את זה ולהיראות כמה שנים פחות היום כולם כבר צובעים כי זה מגניב וזה חדשני ומי אנחנו שנגיד לא לחדשנות? אז אם אתם מחפשים מספרה ברמת גן שיודעת מה היא עושה ואתם רוצים לצבוע את השיער שלכם אז אתם יותר ממוזמנים לקבוע תור אצלנו במספרה ונעשה לכם צבע/צבעים משוגעים בשיער.

צבע לשיער זה לא טבעי ככה שהחומרים שמכיל הצבע הם לא הכי בריאים וטבעים שיש אבל יש צבעים לשיער איכותיים שאנחנו משתמשים בהם במספרה שלנו ברמת גן והם פחות מזיקים לשיער במיוחד בשיטה שאני צובעים את השיער בדרך הכי מקצועית שאפשר והכי חשוב לא לצבוע את השיער בתדירות גבוהה כי אז הנזק לשיער יהיה ניכר.

צבע לשיער/שטיפה

110 ש"ח

חוויה של תספורת עם אוקיי ברבר שופ

אנחנו באוקיי ברבר שופ מציעים את כל השירותים של מספרת גברים ברמת גן 
תספורת קלאסית, סידור זקן, צביעה.שטיפה לשיער, שעווה לאוזניים+אף, תספורת ילד וכל מה שגבר צריך במקום אחד!

אם אתם מחפשים להיתחדש ולהיתרענן בתספורת חדשה מהמקצוענים ביותר הגעתם למקום הנכון ולא תתחרטו אחרי שתראו את התוצאה מהרו לקבוע תור לתספורת חדשה מגניבה ומרעננת.