שמנים לזקן האם זה באמת עוזר?

גברים שמגדלים את הזקן שלהם, צריכים לדעת עד כמה חשוב לטפח את השיער הייחודי הזה, שיש לו מאפיינים וצרכים ספציפיים משלו. בתור מספרת גברים שמציעה מגוון רחב של שירותים, אנחנו באוקיי ברבר שופ ממליצים על מתן תשומת לב מתאימה לשיער של הזקן ועל הטיפוח שלו, באמצעות תכשירים מתאימים שמזינים את השיער הזה וביניהם שמנים לזקן, אותם אנחנו מחזיקים אצלנו במספרה.

שמן לזקן מכיל תערובת של שמנים בסיסיים יחד עם רכיבי ריח ושמן אתרי, מה שמייצר את המרקם הקליל והנוזלי של תכשיר הטיפוח הזה. שמנים לשיער נספגים בקלות ומוסיפים רכות, גמישות, ברק ובריאות לזקן ומונעים ממנו מלהיראות נוקשה או יבש.

ייתכן ששמנים שונים לשיער יהיו בעלי מרקמים אחרים, זאת בהתאם לשמן הבסיס הקיים בכל סוג של שמן המיועד לזקן – לכן חשוב להשתמש, בהתאמה, בכמות המתאימה של החומר, כזאת שאכן תעשיר את שיער הזקן אך במקביל לא "תכביד" או תעמיס עליו. שימוש נכון ומקצועי בזמנים לזקן, יעזור להשיג מראה מחמיא, שאיננו שמנוני יתר על המידה אלא מבריק ונקי.

טיפוח יום יומי של הזקן צריך להתאים למאפיין השיער אצל כל גבר וגבר באופן אישי ולכן, לפני הכל, חשוב לגזור ולעצב את הזקן ואת אורכו לגבר עצמו, כך שהזקן יחמיא למבנה פניו וניתן יהיה לטפח אותו בקלות. כאשר מגיעים אלינו לאוקיי ברבר שופ, מספרה ברמת גן ששמה דגש על טיפוח הפנים – על כל המשתמע מכך, ניתן לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לגידול נכון של הזקן.

השימוש בשמן לזקן איננו חובה, אך הוא בהחלט מועיל מאוד להגנה על שיער הזקן ויכול לסייע בשמירה הקבועה על המראה הבריא והמטופח שלו.

לקביעת תור לסידור זקן

טיפוח הזקן בקביעות ישמור על המראה הנהדר שלו

חשוב להדגיש – בניגוד למיתוס, שמן לזקן לא מאיץ את גדילתו ואצל כל גבר מהירות צמיחת השיער באזור הזקן היא ייחודית – ותלויה בתכונות הפיזיות שלו, כך שחומרי הזנה ותכשירי טיפוח אינם יכולים להאיץ או להאט את קצב הגדילה של השיער הזה. עם זאת, ההמלצה שלנו באוקיי ברבר שופ בתור מספרת גברים וותיקה עם ניסיון של שנים רבות, היא להשתמש בשמנים המותאמים לזקן בהתאם להוראות וכחלק מהטיפוח הקבוע של הזקן, על מנת לשמור עליו כשהוא במיטבו לאורך זמן.