מה התדירות הנכונה ביותר לתספורת לגבר?

תספורת לגבר היא אחד מהשירותים המבוקשים ביותר אצלנו, מספרת גברים אוקיי ברבר שופ –  ישנם גברים רבים שמגיעים כדי להסתפר אפילו פעמיים בחודש. האם יש תדירות נכונה לתספורת של גברים? בהחלט כן, אך היא עשויה להשתנות בהתאם למאפייני השיער השונים וביניהם קצב הצמיחה, סוג השיער, מבנה התספורת עצמה וכמובן ההעדפות האישיות של כל אחד ואחד.

מזג האויר החם בישראל אינו תורם למראה השיער, אלא להפך – החום של השמש עלול להזיק לשיער, לייבש אותו ולגרום להתפצלות של הקצוות. התופעה הזו בולטת יותר, אמנם, אצל גברים שיש להם שיער ארוך יחסית, אבל בהחלט קורית גם אצל גברים עם תספורת קצרה והיא משפיעה באופן ישיר על השיער ועל איך שהוא נראה.

כאשר חולף יותר מדי זמן שבו השיער איננו נגזר, היובש עלול להעמיק, הברק של השיער נעלם והתספורת עצמה מאבדת מהעיצוב שלה. עודד קצב שהוא ספר לגברים ברמת גן שמודע היטב להשפעות המזיקות של האקלים הישראלי על השיער הגברי, ממליץ על תדירות קבועה וגבוהה לתספורת אצל גברים, בין אם השיער שלהם קצר ובין אם הוא ארוך. בכל פעם שהשיער נגזר, למעשה מסירים את החלק הלא בריא שלו והשיערה שנותרת על הראש היא גמישה ומבריקה יותר.

במקרה של תספורת קצרה במיוחד, שיש לה מאפיינים בולטים מבחינה עיצובית – אם זה פס של "גלאח", אורך שונה בין מעטפת הראש לחלק הקדמי וכדומה, ההמלצה היא להקפיד על תספורת בכל שבועיים או שלושה, על מנת לשמר את מראה השיער הרצוי ולהדגיש את היופי של העיצוב עצמו.

עם זאת, גם גברים עם שיער באורך בינוני ואפילו מי שמגדל את השיער זמן רב ודווקא מעוניין לשמור על האורך שלו, מומלץ כי יקפיד על גזירת קצוות, לכל הפחות אחת לחודשיים – זאת למען בריאות השיער ומניעת נשירה, יובש ופיצול השיערות.

לקביעת תור לתספורת גבר

מחפש מספרת גברים ברמת גן?
בוא אלינו אל עודד קצב ברבר שופ

מעוניינים לגשת אל מספרה באזור הבורסה כדי לחדש ולרענן את מראה השיער שלכם? אנחנו מזמינים אתכם אלינו לייעוץ מקצועי של ספר לגברים שהוא מוביל בתחומו – נשמח להעניק לכם שירותי עיצוב שיער קבועים, שישמרו על מראה השיער הבריא והמבריק שלכם.