למה חשוב להשקיע בזקן שלך?

האם כשאתה מסתכל במראה כדי לסדר את השיער שלך, אתה שם לב גם לאיך שהזקן שלך נראה? גברים רבים שמגדלים זקן, לא נותנים מספיק תשומת לב לחלק הזה בפנים שלהם וחבל. כחלק מהשירותים שלנו באוקיי ברבר שופ, מספרת גברים וותיקה באיזור הבורסה ברמת גן, אנחנו ממליצים על טיפוח קבוע גם של הזקן ועל מתן פוקוס על המראה של האיזור הזה, כחלק בלתי נפרד מעיצוב השיער כולו.

מהירות צמיחת הזקן אצל כל גבר יכולה להיות שונה, לכן סביר להניח שישנם גברים שגידול הזקן "הולך להם בקלות", לעומת אחרים שהיו מאוד רוצים לגדל זקן אך לא מצליחים. עודד קצב שהוא ספר לגברים עם ניסיון של שנים ארוכות, ממליץ שלא להתייאש – ולבוא למספרה כדי לקבל עצות אמיתיות שיוכלו לעזור.

האם לכולם יתאים לגדל זקן? זה תלוי: לרוב הגברים הזקן יכול להחמיא מאוד לתווי הפנים, אך חשוב כמובן לסדר אותו בצורה שתתאים לגבר עצמו, לאופן שבו שיער הפנים גדל אצלו, לסוג השיער ולתספורת של שיער הראש. ההתייחסות לזקן כאל תוספת מבורכת לפנים ומתן חשיבות לטיפוח קבוע של השיער הזה, מאפשרת לזקן להיראות נפלא ובאמת להוסיף אסתטיקה וגבריות למראה החיצוני.

לקביעת תור לסידור זקן

טיפוח מראה הזקן – טיפים חשובים

כדי להשיג את מראה הזקן הטוב ביותר שלך, אנחנו ממליצים על שלוש פעולות שכדאי לבצע בקביעות:

  1. עיצוב מקצועי של הזקן אצל ספר לגברים שמבין בשיער הזקן – עודד קצב הינו מומחה לשיער של גברים ויידע להתאים עבורך את הזקן שיתאים לך, הן מבחינת האורך והן מבחינת מבנה ועיצוב.
  2. טיפוח קבוע של הזקן אצל איש מקצוע – אוקיי ברבר שופ היא מספרת גברים שבה תוכל למצוא את כל הטיפולים המתאימים לטיפוח הזקן, לעיצוב השיער ואפילו לטיפולי אסתטיקה לעור הפנים. 
  3. שימוש בתכשירי הזנה ייעודיים לשיער הזקן – ישנם חומרי טיפוח המותאמים באופן ייעודי לשיער הזקן ושעוזרים לו להיראות במיטבו. שימוש קבוע בתכשירים אלו, שומר על שיערות הזקן, על בריאותן, גמישותן והברק הייחודי שלהן.


השקעה בזקן היא עניין משתלם והמראה הכולל של הפנים יהיה מטופח הרבה יותר, כאשר הזקן עצמו בריא ונראה מעוצב, אסתטי ומחמיא.